تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای ارتباط مستقیم با مشتریان2021-07-06

آموزش تبلیغات در اینستاگرام برای رشد کسب و کار

با این روش تبلیغات به دست افرادی می رسد که بیشترین علاقه را به محصولات یا خدمات آن‌ها دارند. از سوی دیگر، با ترکیب تبلیغات بصری و داستان‌سرایی خلاقانه، برندها تجربه‌ای دلنشین برای کاربران خلق می کنند و حس اعتماد و تعامل بیشتری با مخاطبان ایجاد کنند. در این مقاله به بررسی دقیق روش‌ های مختلف تبلیغات اینستاگرامی و اهمیت آن در رشد کسب‌وکارها پرداخته اند.

با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. شاید کلیشه‌ای به نظر برسد، اما اگر محصول شما عالی باشد، خودش تبلیغ خودش را می‌کند. یکی از کم‌هزینه‌ترین و قوی‌ترین روش‌های افزایش مشتری، بازاریابی دهان‌به‌دهان است. وقتی یک مشتری از شما راضی باشد، داوطلبانه شما را به دوستان و آشنایانش معرفی می‌کند. طبق مطالعات، مردم ۹۲٪ بیشتر به توصیه دوستان و خانواده خود اعتماد دارند تا تبلیغات! شما می‌توانید از محصولات خود به صورت رایگان نیز برای این افراد ارسال کرده و از آن‌ها بخواهید که بعد از استفاده دربارۀ نظرات خود ویدئویی تهیه کرده و منتشر کنند.

در دنیای امروز، اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، این پلتفرم اجتماعی به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا به مخاطبان گسترده‌ای دست یابند و ارتباطات معناداری با مشتریان خود برقرار کنند. اگر به دنبال افزایش شناخت برند، جذب مخاطبان جدید و افزایش فروش هستید، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند راه‌حل مناسبی برای شما باشد. بهینه  ‌سازی بودجه تبلیغات اینستاگرامی برای برندها اهمیت زیادی دارد؛ زیرا اینستاگرام به دلیل گستردگی کاربران و جذابیت بصری‌اش می ‌تواند با مدیریت بودجه مؤثر، بالاترین بازدهی را ارائه دهد. یکی از راه ‌های مدیریت هزینه‌ ها، تمرکز بر تولید محتوای باکیفیت و هدفمند است که به ‌طور خاص برای اینستاگرام طراحی شده باشد.

اسنپ یک شانس به مشتریان احتمالی خود داده است که با یک کلیک برندهٔ آیفون شوند. اگر هدف شما از تبلیغات اینستاگرام برند سازی است، باید بدانید که برندسازی یک فرآیند زمان‌بر و پیچیده است. ابتدا باید هویت برند خودتان را به خوبی تعریف کنید تا بتوانید آن را به دیگران منتقل کنید. بهترین روش برندسازی در اینستاگرام، تبلیغاتی است که به طور هوشمندانه انجام می‌شود. این روش می‌تواند به تدریج کسب و کار شما را در ذهن کاربران شبکه اجتماعی جا بندازد. تبلیغات اسپانسری، یکی از ابزارهای پرقدرت اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی و با تاثیرگذاری بالا، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان مناسب معرفی کنید.

از آنجایی که زمان برای هر شخص بسیار مهم است، سرعت پاسخگویی به مشتریان یکی از عوامل کلیدی و موفق برای فروش در اینستاگرام است. وقتی مشتریان سؤالی درباره محصولات یا خدمات شما دارند، انتظار دارند که سریعاً پاسخ خود را دریافت کنند. اما در مواقعی که حجم پیام‌های دریافتی زیاد است، پاسخگویی دستی می‌تواند زمان‌بر و خسته‌کننده باشد. یکی از عوامل موفقیت در فروش محصولات از طریق اینستاگرام، استفاده از ایده‌های خلاقانه و جذاب است. ایده فروش محصول در اینستاگرام می‌تواند به فروشندگان کمک کند تا محصولات خود را به‌شیوه‌ای متفاوت به نمایش بگذارند و مشتریان بیشتری جذب کنند.

اما با وجود رقابت شدید، چگونه می‌توانید از این ابزار به نفع کسب و کار خود بهره ببرید؟ در این مقاله از وبلاگ پونیشا، ما به بررسی روش‌های رایگان و کارآمد برای جذب مشتری در اینستاگرام می‌پردازیم. فروش در اینستاگرام به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن ها، به کسب‌وکارها فرصت‌های زیادی برای رشد و توسعه ارائه می‌دهد. در دنیای امروز، رسانه‌های اجتماعی به یکی از ابزارهای اصلی برای تبلیغات و جذب مشتریان جدید تبدیل شده‌اند.

چرا اینستاگرام برای جذب مشتریان جدید ایده‌ آل است؟

در واقع اینستاگرام با زیر نظر گرفتن عملکرد شما و با توجه به الگوریتمهای هوش مصنوعی به شناسایی پست های مورد علاقه شما اقدام کرده و بخشی از آنها را در قسمت اکسپلور  نمایش می دهد. استفاده از هشتگ گذاری منحصر به شبکه اجتماعی اینستاگرام نیست و برای سایر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، توییتر ، تلگرام ، پینترست و… نیز استفاده می شود. حرف M معادل با عدد میلیون است؛ اینستاگرام از این عدد برای صفحاتی با بیش از یک میلیون فالوور استفاده می کند. مثلاً اگر بگوییم تعداد فالوورهای یک پیج ۱۰۰M است، یعنی پیج مربوطه ۱۰۰ میلیون دنبال کننده دارد. هر صفحه ای که شما در اینستاگرام دنبال می کنید، به لیست فالوئینگ های پیج تان اضافه می شوند و در قسمت فالویینگ (following) پیج تان می‌توانید آن را مشاهده کنید. فالو در لغت به معنای «دنبال کردن» می باشد؛ در اینستاگرام اصطلاح فالو به این معنی است که شما تمایل دارید پست‌ها و فعالیت‌های شخص خاصی را دنبال کنید.

همانطور که بارها اشاره کرده‌ایم، اغلب افراد از پیشنهاد و توصیهٔ اطرافیان خود بیشتر از پیشنهادهای خود برند استقبال می‌کند. به همین خاطر، اجازه دهید مشتریان فعلی کسب‌وکارتان محصول شما را به سایر افراد معرفی کنند؛ زیرا شانس تبدیل مشتری بسیار بسیار بیشتر از زمانی است که خودتان آن را توصیه می‌کنید. تاثیر نظر دیگران در تصمیم‌گیری خرید هر فرد را جدی بگیرید و تبلیغات برای اینستاگرام خود را به اطرافیانتان بسپارید. آن‌ها می‌توانند پست‌های شما را استوری کنند، اکانتتان را در گفت‌وگوها و مهمانی‌ها به سایر افراد معرفی کنند، از مزایا و ویژگی‌هایتان بگویند و دیگران را به خرید از شما تشویق کنند.

۱. شناسایی اهدافی تبلیغاتی

برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، می‌توانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایت‌هایی مثل اسنپ‌تریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده می‌شود. یکی از تغییرات اساسی در بازاریابی مستقیم، ادغام کانال‌های مختلف ارتباطی برای ایجاد یک تجربه یکپارچه است. ما در پونیشا با فراهم آوردن دسترسی به یک اکوسیستم غنی از متخصصان بازاریابی دیجیتال، ابزارهای نوین و راهکارهای خلاقانه، شما را در جهت  می‌دهیم.

پس از اینکه اینفلوئنسرهای مورد نظرتان را انتخاب کردید، می‌توانید دیگر به فکر شروع تبلیغات برای جذب مشتری باشید. درخواست خود را در دایرکت اینستاگرام با آن‌ها در میان بگذارید و با آن‌ها دربارهٔ چندوچون کمپینتان گفت‌وگو کنید. شما همچنین می‌توانید برای انجام این کار از پنل جریان هم استفاده کنید تا راحت‌تر با اینفلوئنسرهای منتخب ارتباط برقرار کنید و کمپنیتان را با خیالی آسوده به جریان بیندازید. دست شما در اینستاگرام باز است و می‌توانید محتواهایتان را در قالب‌های مختلف منتشر کنید.

تبلیغات دایرکت در اینستاگرام به ارسال پیام‌های تبلیغاتی به صورت مستقیم به کاربران از طریق دایرکت مسیج (Direct Message) اینستاگرام اشاره دارد. برخلاف تبلیغات سنتی که به صورت عمومی و برای تمام دنبال‌کنندگان منتشر می‌شود، تبلیغات دایرکت به صورت خصوصی و فردی انجام می‌شود. این روش به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم با مخاطبان خاصی در ارتباط باشند و پیام‌های خود را به شکلی شخصی‌تر و هدفمندتر منتقل کنند. هدف‌گذاری مجدد یا ریتارگتینگ روشی است که به برندها امکان می ‌دهد تا به افرادی که قبلاً با برند یا محتوای آن‌ها تعامل داشته ‌اند، مانند بازدید از وب‌ سایت یا اپلیکیشن، مجدداً تبلیغات نشان دهند. این نوع تبلیغات برای یادآوری برند و تشویق کاربران به خرید یا بازدید مجدد از محصولات بسیار مؤثر است. اگر فکر می‌کنید اینستاگرام فقط جایی برای عکس‌های دوستانه یا ویدیوهای خنده‌دار است، باید تجدیدنظر کنید!

این پلتفرم فیلترهای جمعیتی، جغرافیایی و روانشناختی ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد مخاطب هدف خود را بر اساس جنبه‌های عمومی مانند سن، جنسیت و مکان تنظیم کنید. با این حال، هزینه‌های تبلیغات ممکن است بر اساس مخاطبان، رقابت صنعتی و زمان روز، هفته، ماه یا سال کمتر یا بیشتر باشد. پیام‌های دایرکت باید به‌طور خاص و متناسب با علایق و نیازهای هر فرد شخصی‌سازی شوند. استفاده از نام کاربری و ارائه پیشنهادات متناسب با رفتارها و علایق کاربران می‌تواند به جذب توجه بیشتر کمک کند. برای کسب‌وکارهای بزرگ با تعداد زیادی مخاطب، این روش ممکن است به منابع زیادی نیاز داشته باشد.

راهکارهایی برای استفاده هوشمندانه از این تبلیغات به‌منظور جذب مشتریان جدید ارائه می‌دهیم. این استراتژی‌ها به برندها کمک می‌ کنند تا با صرف بودجه بهینه، بازگشت سرمایه مناسبی داشته و برند خود را به سطحی بالاتر از رقبا ارتقا دهند. با توجه به روند رو به رشد استفاده از اینستاگرام در بین کاربران، کسب و کارها نیز از این پلتفرم برای جذب مخاطبان، تبلیغ محصولات و خدمات خود و افزایش فروش استفاده می‌کنند. با استفاده از این روش‌ها، کسب و کارها می‌توانند به نحوی هوشمندانه و موثر، با مخاطبان خود در اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و بهره‌وری بیشتری را از این پلتفرم به دست آورند. تبلیغات فید یا همان تبلیغاتی که در فید اصلی کاربران نمایش داده می‌شود، یکی از رایج‌ ترین انواع تبلیغات اینستاگرامی است.

از این رو، باید بفهمید چه نوع محتوایی بیشترین تاثیر را در جذب مشتری دارد و مخاطب بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. محتواهای مختلفی منتشر کنید و عملکرد هر کدام را با کمک اینسایت اینستاگرام بررسی کنید. برند شما بدون تبلیغات در میان میلیون‌ها اکانت اینستاگرام گم می‌شود و هیچ شانسی برای دستیابی به اهدافتان نخواهید داشت. همان طور که در مقالهٔ «آشنایی اینستاگرام مارکتینگ و کاربرد آن» مطرح کردیم، فعالیت‌های بازاریابی شما در این پلتفرم تنها در انتشار محتوا خلاصه نمی‌شود. به عبارتی، شما  باید جایی برای رشد اکانت و افزایش محبوبیت آن در استراتژی خود در نظر بگیرید.

تمام این موارد به شما کمک می‌کنند نه‌تنها تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید، بلکه مشتریان فعلی خود را هم حفظ کنید و آن‌ها را به تکرار خرید ترغیب کنید. دعوت مستقیم مخاطب یکی از روش‌های تبلیغات برای جذب مشتری به حساب می‌آید که بیشتر برای مشاغل کوچک و نوپا مناسب است. این نوع کسب‌وکارها بودجهٔ محدودی برای بازاریابی دارند؛ بنابراین باید به‌دنبالِ روش‌های رایگان و ارزان‌تر باشند. برای اینکه بتوانید پایگاه مشتریان خود را شکل دهید به کمک خانواده و دوستان خود نیاز دارید. هر کدام از آن‌ها با تعداد زیادی از افراد مختلف در ارتباطند؛ بنابراین از آن‌ها بخواهید که نه‌تنها اکانتتان را دنبال کنند، بلکه محتوایتان را هم با سایر دوستان خود در میان بگذارند. این یک روش ساده و رایگان تبلیغات با هدف جذب مشتری است که نباید از آن غافل شوید.

این نوع هدف‌گذاری به برندها کمک می‌ کند تا تبلیغات را به افرادی نشان دهند که احتمالاً به محصولاتشان علاقه‌مندند. همچنین، هدف‌گذاری جغرافیایی به کسب‌ و کارها امکان می ‌دهد که تبلیغات خود را به کاربرانی که در مناطق خاصی قرار دارند، مثلاً شهری که فروشگاه فیزیکی دارند، نشان دهند و احتمال جذب مشتری را افزایش دهند. یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات جادویی در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها است.

شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیده‌اید، حتماً می‌دانید که بدون تبلیغات، کانالتان... استراتژی‌های هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دنده‌اتومات کار را خیلی راحت می‌کنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت...

با استفاده از این روش‌ها، می‌توانید هزینه تبلیغات را بهینه‌سازی و بازدهی بیشتری را تجربه کنید. تبلیغات در فضایی مانند اینستاگرام بسیار گسترده و تخصصی است و شما نمی توانید با درست کردن یک بنر و سپردن آن به پیج هایی با فالور بالا، نتیجه بگیرید. این کار نیازمند تخصص و در کنار آن تجربه است؛ پس اگر می خواهید از ابزاری مانند اینستاگرام استفاده کنید و رشد کنید، بهتر است بی گدار به آب نزنید و مراقب زمان و سرمایه خودتان باشید. بهتر است قبل از آن که اقدامی برای تبلیغات گسترده در اینستاگرام انجام دهید، با تیمی قوی که در این حوزه تخصص و دانش داشته باشد، مشاوره کنید و استراتژی تبلیغاتی خودتان را بچینید. از طرف دیگر برای متخصص بودن در زمینه تبلیغات بایستی با اصول بازاریابی دیجیتال، روش‌های تبلیغاتی در اینستاگرام، استفاده از ابزارهای تبلیغاتی موجود، نقشه‌برداری و نظارت بر عملکرد تبلیغات آشنا باشید. همچنین، تجربه در تحلیل داده‌ها و بهره‌گیری از آنها برای بهبود کمپین‌های تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این نوع کمپین‌ها نه تنها به افزایش آگاهی از برند شما کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به‌طور مستقیم باعث افزایش فروش شود. در پاسخ به سوال اینستاگرام مارکتینگ چیست؟ باید بگوییم که اینستاگرام مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی است که در آن برای تبلیغ و ترویج کسب و کارها و برندها از اینستاگرام استفاده می‌شود. این رویکرد، از قابلیت‌ها و امکانات متنوع این شبکه اجتماعی استفاده می‌کند تا تعامل با مخاطبان، جذب مخاطبان جدید، ارتقاء برند و افزایش فروش را بهبود بخشد.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

این روش برای جلب توجه مخاطبان محلی و منطقه‌ای بسیار مؤثر است، چرا که به طور مستقیم با جامعه هدف ارتباط برقرار می‌کند. امروزه، تبلیغات در پادکست‌ها نسخه‌ای پیشرفته‌تر و جذاب‌تر تبلیغات رادیویی به شمار می‌رود. یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغ نویسی، استفاده از بنر تبلیغاتی در اینستاگرام است. این بنر معمولاً شامل عکس محصول یا برند خاصی است و در پست و استوری منتشر می‌شود.

{

استفاده از ویژگی‌های تعاملی

|}

در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند. در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو می‌کند، تبلیغ محصول شما به‌عنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار می‌گیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید. هنگامی که مخاطب تبلیغات همسان یا نیتیو را مشاهده می‌کند، معمولاً تصور می‌کند که این محتوا پیشنهادهایی از سمت موتور جستجوی گوگل، سایت میزبان یا شبکه‌های اجتماعی است. تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص می‌شود که این یک محتوای تبلیغاتی است.

فالوورها می‌توانند از طریق فید شما به پست‌ها و محتوای شما دسترسی داشته باشند و امکان لایک، کامنت و به اشتراک گذاری آن‌ها را داشته باشند. به طور کلی، فالوورها عملکرد و فعالیت شما را در اینستاگرام تحت تأثیر قرار می‌دهند و ارتباط مستقیم با آنها می‌تواند امکانات بیشتری برای برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان شما فراهم کند. تبلیغات در اینستاگرام دقیقاً همین کار را می‌کند؛ برند شما را در معرض دید هزاران نفر قرار می‌دهد و حس نیاز به خدمات یا محصولاتتان را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند.

    {
  • این روش‌ها نه‌تنها کم‌هزینه هستند، بلکه اگر درست اجرا شوند، تأثیر طولانی مدتی هم خواهند داشت.
  • |}
  • بنابراین، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا به طور مستقیم با مشتریان بالقوه در ارتباط باشید.
  • {
  • داستان‌ها قدرتی دارند که حتی ساده‌ترین حقایق را به یادماندنی می‌کنند و راهی مؤثر برای برقراری ارتباط عمیق‌تر با مشتریان و افزایش فروش هستند.
  • |}{
  • چنین کمپین‌هایی شباهت زیادی به تبلیغات بیلبوردی دارند؛ بنابراین می‌توان روی آن‌ها برای ایجاد و افزایش آگاهی از برند حساب کرد.
  • |}
  • پس بیایید دست در دست هم، قدم در مسیری بگذاریم که هر اقدام و هر انتخاب، پله‌ای به سوی افزایش دیده‌شدن، تعامل عمیق‌تر و در نهایت، دستیابی به یک جایگاه ممتاز در دل‌ها و ذهن مشتریانتان باشد.
  • دیجیاتک به عنوان بزرگترین وب سایت اخبار تکنولوژی و فناوری فارسی‌ زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد.

بر اساس داده‌های وبسایت Marketing Week، بیش از نیمی از مارکترها (54 درصد) در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. این در حالی است که سال گذشته تنها 37 درصد از آن‌ها به فکر استفاده از آن بودند! بدیهی است که ایونت‌های تبلیغاتی، با ایجاد تجربه‌ای متفاوت و ماندگار، نه تنها برند شما را معرفی می‌کنند، بلکه ارتباط عمیق‌تری با مخاطبانتان ایجاد می‌کنند. تبلیغات به معنای ایجاد پیام‌ و استفاده از تکنیک‌های روان‌شناختی برای جلب‌توجه و ترغیب افراد برای انجام یک اقدام خاص مانند خرید محصول یا خدمات است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ محصول شرکت پردیس شگفت پارس جنوب است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خودش را شروع کرده است ، بیش از 6 سال از اولین روزهای پلاسینگ می‌گذرد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اگر به دنبال بهبود استراتژی های تبلیغاتی خود در اینستاگرام هستید تیم متخصص تارنما آماده ارائه مشاوره رایگان به شماست. با استفاده از تجربه و دانش ما می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را بهینه سازی کنید و به نتایج مطلوب دست یابید. با استفاده از ویدئوهای کوتاه و جذاب می توانید داستان برند خود را به شکلی گیرا و تاثیرگذار به مخاطبان منتقل کنید و آن ها را به تعامل با برند خود ترغیب کنید. شما می‌توانید ویدیویی دربارهٔ ویژگی‌های کسب‌وکارتان یا محصولتان تهیه کنید و در آن به مخاطب بگویید که چه مشکلی را حل می‌کنید و چه تغییری در زندگی او ایجاد می‌کنید. به‌عنوان مثال، می‌توانید با مشتریان فعلی خود مصاحبه کنید و نظر آن‌ها دربارهٔ کسب‌وکارتان را جویا شوید.

به این منظور می‌توانید از هشتگ یا شعارهای تبلیغاتی مخصوص به کسب و کار خود نیز استفاده کنید. تبلیغات هدفمند بر اساس علاقه‌مندی‌هااینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را به گروه‌های خاصی از افراد که به محصولات مشابه شما علاقه‌مند هستند نمایش دهید. شما می‌توانید از ویژگی‌های هدف‌گذاری پیشرفته این پلتفرم استفاده کنید و تبلیغات خود را برای افرادی که به دسته‌بندی‌های خاصی مانند مد، لوازم آرایشی، فناوری و غیره علاقه دارند، نمایش دهید. اینستاگرام برای صاحبان کسب و کارها و افرادی که قصد استفاده ی تجاری از اینستاگرام را دارند، قابلیت ویژه ای به نام پیج های تجاری در نظر گرفته است.

دستمزد اینفلوئنسرها به عوامل مختلفی مثل تعداد فالوورها، میزان مشارکت آن‌ها، سطح محبوبیت و مواردی از این قبیل بستگی دارد. داشتن یک کسب و کار آنلاین با وجود شبکه های اجتماعی پر مخاطبی مثل اینستاگرام بسیار آسان شده است. رمز موفقیت در این شبکه اجتماعی با وجود میلیون ها کسب و کار آنلاین، توانایی جذب مشتریان است. شما باید بتوانید با استفاده از ترفندها و ابزارهایی که خود اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد، تعداد فالوور های پیج خود را افزایش دهید تا بالطبع فروش بیشتری داشته باشید. اگر شما هم کسب و کار خودتان را در این بستر شروع کرده اید با ما همراه باشید تا تکنیک های جذب مشتری در اینستاگرام آشنا شوید.

تبلیغات در اینستاگرام زمانی موثرتر خواهد بود که اینفلوئنسر به طور واقعی با برند شما ارتباط برقرار کند و از آن در محتوای خود به‌طور غیرمستقیم استفاده کند. تخفیف‌های ویژه می‌توانند به شکل کدهای تخفیف، فروش‌های محدود یا پیشنهادات ویژه در روزهای خاص ارائه شوند. این تبلیغات نه تنها باعث افزایش فروش می‌شوند، بلکه به شما کمک می‌کنند تا مخاطبان بیشتری جذب کنید و وفاداری مشتریان فعلی را تقویت نمایید. همچنین، این نوع محتوا قابلیت اشتراک‌گذاری بالایی دارد که می‌تواند باعث افزایش دسترسی شما به مخاطبان جدید شود.

زیاده‌روی نکنید و از ارسال انبوه پیام با کمک ابزارهای جانبی پرهیز کنید؛ زیرا اینستاگرام حسابتان را دیر یا زود می‌بندد. سعی کنید از یک پیام یکسان و واحد برای تمام افراد استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است اینستاگرام پیام شما را اسپم تشخیص دهد و حسابتان را ببندد. به‌عنوان مثال، در پیامتان از نام او استفاده کنید تا متوجه شود که برای نوشتن این پیام وقت گذاشته‌اید.

از این کارشناسان می‌توانید برای مدیریت پیج، ارتباط با مخاطبان، تولید محتوا، بازاریابی و غیره کمک بگیرید. اینستاگرام ابزارهایی برای تحلیل و رصد عملکرد پست‌ها و تبلیغات را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از آمارها و داده‌های تحلیلی، عملکرد واقعی تبلیغات و استراتژی‌های بازاریابی خود را ارزیابی کنید و در صورت نیاز تغییرات لازم را ایجاد کنید.

در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد به‌طور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. بودجه تبلیغات پولی عامل مهمی در تعیین جایگاه و مدت زمان نمایش تبلیغ شما است. هرچه بودجه بیشتری اختصاص دهید، شانس دیده شدن تبلیغ شما در پلتفرم‌های مختلف بیشتر می‌شود. در این راه، پونیشا نه تنها به عنوان قطب‌نمای شما عمل می‌کند بلکه چراغی در برابر چالش‌های اکتشاف دنیای بی‌انتهای بازاریابی آنلاین است. لرنیکاف، آموزشگاهی آنلاین برای یادگیری مهارت های کاربردی و متنوع مانند فتوشاپ،تدوین، ادیت،عکاسی و ...

هنگام ایجاد کمپین تبلیغات اینفلوئنسری، نرخ تعامل هر کدام از اینفلوئنسرها در اختیار شما گذاشته می‌شود تا راحت‌تر تصمیم بگیرید. جهت بالا بردن اعتماد کاربران به صفحات شما، اهمیت دارد که اطلاعات تماس به صورت واضح در دسترس کاربران قرار گیرد. تجربه نشان می‌دهد که صفحاتی که اطلاعات تماس دارند، بیشتر به آنها اعتماد می‌شود. همچنین با درج اطلاعات تماس، کاربران می‌توانند به راحتی سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند. گاهی بسیاری از برندها و شرکت ها زمان کافی برای طی کردن این پروسه طولانی را در اختیار ندارند و هرچه سریعتر باید بتوانند برند خود را در بین رقبا بالا ببرند. مسابقه باعث می شود تا کاربران جدیدی به پیج شما اضافه شوند و همچنین میزان تعامل پیج شما تا حدود زیادی افزایش پیدا کند.

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه، امکانات چندرسانه‌ای قوی و رابط کاربری آسان، یکی از پرطرفدارترین و قدرتمندترین شبکه‌های اجتماعی است. به عنوان یک پلتفرم تصویری و ویدئویی، اینستاگرام به کسب و کارها امکان می‌دهد تا از طریق اشتراک تصاویر و ویدئوها، نمایش محصولات و خدمات، ایجاد تعامل با مخاطبان و جذب مشتریان جدید را انجام دهند. در پایان، برندها باید به استفاده هوشمندانه از تبلیغات اینستاگرامی بپردازند تا به ‌صورت مؤثر مشتریان جدید را جذب کنند. این شامل استفاده از تکنیک ‌های هدف‌گذاری دقیق، نظارت بر عملکرد تبلیغات و بهینه ‌سازی مداوم کمپین ‌هاست.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات در اینستاگرام